Jump to content

Recommended Posts

5 februari 1839

Lieve Edith,

Je kan mij het altijd vertellen als je een vriendje hebt, maar ik geloof je. Misschien is het juist wel goed om vrienden te maken in Huffelpuf. Misschien kan je je verontschuldigingen aanbieden, het zal misschien even tijd kosten, maar zodra men ziet hoe leuk je eigenlijk bent zullen ze vast inzien dat je een goede vriend zou zijn. En je hebt gelijk, niet iedereen is het stereotype. Maar als je mij mag mag je misschien ook andere huffels. Misschien kunnen Maggie en Jacky je helpen? Ik weet dat zij een beetje boos op je zijn vanwege je pestgedrag naar andere Huffels, maar als je naar hen toekomt en zegt dat je spijt hebt, wie weet warmen ze dan allemaal op!

Over mijn verjaardag. Ik denk niet dat je kan komen helaas, want het is dan schooltijd en ik denk niet dat Zweinstein een uitzondering maakt voor de verjaardag van je grote broer. Ookal is je broer de beste grote broer die er ooit bestaan heeft natuurlijk. We vieren het wel als je weer uit school komt.

Ik heb goed nieuws Edith, ik ben aangenomen voor een nieuwe baan! Ik bouw magische effecten op voor evenementen, en ben nu in opleiding om die te gaan ontwerpen. Is dat niet ontzettend stoer! Misschien kom ik ooit eens voor mijn werk op Zweinstein! We zien wel hoe het loopt. Ik ben in ieder geval er erg blij mee. 

Lieve Edith ik spreek je snel,

liefs,

Jake