Jump to content
Sign in to follow this  
Emmanuelle De Saussure

[1838/1839] Een baby

Recommended Posts

Uilenvleugel - 28 februari 1839 

Emmanualle was gisteren naar de ziekenzaal om dat ze al paar weken super misselijk was in de ochtend. Ze ontdekte dat ze al anderhalve maand zwanger was van Logan en ze schrok super erg, want ze wou niet zwanger raken. Ze had een memo geschreven in de les naar Logan om duidelijk te maken dat ze vandaag met hem moest praten over hun kindje die in haar buik groeide. 

Na de les ging ze naar de uilenvleugel om het te vertellen aan hem dat hij vader wordt van hun kindje. Ze wachtte paar minuten op hem en ze hoorde een bekende stem naast haar. 'Hoi lieveling van mijn, ik moet je iets vertellen en ik hoop dat je niet schrikt van het nieuws dat ik zo ga vertellen.' zei ze tegen hem en ze gaf een hele dikke zoen aan hem.

OCC: @Logan Christopher

Logan hield nooit zo van nieuws. Waarom niet? Omdat je goed en slecht nieuws had. En soms was het slechte nieuws wel goed nieuws maar soms het goeie nieuws toch slecht nieuws. Omdat je het nooit wist vond de jonge grif het dus niet fijn om nieuws aan te horen. Zo ook niet toen Emma naar hem toe stapte om hem nieuws te vertellen. Logan keek een beetje bezorgd toen hij zij: 'uhm... oke... is het goed of slecht nieuws? het is goed nieuws toch? Ik word altijd heel kriebelig van slecht nieuws.' Logan verstrengelde zijn vingers in haar vingers om zich zelf een beetje rustig te houden voor het nieuws dat ze kwam brengen. Wat was het?

@Emmanuelle De Saussure

Emmanuelle keek wel beetje onrustig naar buiten. Het was wel rustig avond, want het was niet aan het sneeuwen net als gisterenavond. Nadat ze uit de ziekenzaal ging ze gelijk weer naar de wc om over te geven. Logan was wel beetje onrustig en hij vroeg of het goed of slecht nieuws is, want hij kreeg kriebels van slecht nieuws en zijn vingers zaten om haar vingers. Ze gaf eerst een dikke zoen op zijn mond voordat ze het nieuws ging vertellen. Na paar minuten kwam een geluid uit haar keel.

'Ik ben gisteren naar de ziekenzaal gegaan, want ik voel al paar weken niet zo lekker. We hadden toch paar weken geleden seks gehad in de klassenoudste badkamer.' zei ze tegen hem en ze keek hem met grote ogen aan om te kijken als hij daarvan schrok. Ze haalde diep adem om het verhaal af te maken. 'De heler had gezegd dat ik zwanger ben geworden. Je wordt over negen maanden vader!' zei ze tegen hem.

Logan schrok even. Ze begon ineens over hun bezoek in de klassenoudste badkamer. Het was nogal een mix geweest van intimiteit, overwelving en... naja van alles. Logan wist niet wat ze hiermee wilden bereiken tot ze veder ging met haar verhaal. Logan werd... vader? Logan wist even niet goed hoe hij dit het best kon opnemen in zijn hoofd. 'uh... dat is... uhm... wow... uh...' stotterde Logan. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Natuurlijk wist hij wat er kon gebeuren maar de kans dat het ook echt zou gebeuren was klein. toch? Logan begreep eigenlijk te weinig van biologie. Maar over negen maanden vader? Kon hij dat aan? Ja dat kon hij die keuze had hij genomen. Wat zouden zijn ouders daarover denken? Zouden ze trots of teleurgesteld zijn? Zoveel gedachtes door hem heen en hij wist nog steeds niet wat hij er mee moest.

Logan besloot uiteindelijk even te gaan zitten. Er was niet echt een stoel in de buurt dus Logan ging op de grond zitten. 'Ik uhm... ik moet dit even verwerken. Sorry als ik zo weinig te zeggen heb. Het... naja overvalt me toch wel een beetje. Ik moet het gewoon even verwerken' kreeg Logan er na 2 minuten uit.

'Weet je zeker dat het van ons is? Heb je niet met nog iemand in bed gelegen?' vroeg Logan om zeker te weten dat het ook echt zijn kind zou zijn.

@Emmanuelle De Saussure