Jump to content
Sign in to follow this  
Daniella Ingram

Side-Wide-Stories

Recommended Posts

Hi!

Er waren ooit ideeen voor een side-wide plot, dit is toen niet echt gebeurd omdat er in de taskforce allemaal militante regel ideeen kwamen en dat werkt gewoon niet. Wel lijkt het me het nog leuk om te doen maar dan heel erg opt-in en lowkey.

Het idee was dat er toen een epedemie zou ontstaan met mogelijke gevolgen : Character deads, pop-up ziekenhuizen, chaos ect. Het lijkt me leuk om dit nog altijd te doen! Je kan dan zelf kiezen of je char ziek wordt/of het uberhaupt invloed heeft ect. Ik dacht eraan om zelf dan af-en-toe wat ochtendprofeet artikeltjes te maken (dit mag iedereen doen ofcourse) en wat algemene topics te openen rondom dat thema maar verder mag iedereen het wel/niet gebruiken zover ze willen. Ik zou wel heel graag een ziekte zelf verzinnen omdat ik het naar vind om zonder alle achtergrondinformatie waargebeurd leed op grote schaal te gebruiken. Maar verder dat het een magische (dus fictieve) ziekte is, verschillende gradaties heeft van hoe erg het kan zijn (zodat mensen kiezen of en hoe ze meedoen) en besmettelijk kan zijn maar dat niet bekend is hoe exact (zodat we niet moeilijk hoeven doen als je wilt dat je char erbuiten blijft) heb ik geen harde eisen.

Lijkt het mensen leuk om hier aan mee te doen. Of niet aan mee te doen maar zijn ze er in elk geval niet tegen dat dit bestaat (of juist wel) dan zou ik het graag weten. Ik wil dit best kickstarten maar als niemand hier op zit te wachten lijkt het me ook niks!

Oh en dit topic kan natuurlijk ook gebruikt worden voor andere ideetjes van side-wide-lowkey-plots. Ik ga niet alles kickstarten maar misschien willen anderen ook wel iets totaal anders dat kan ook allemaal. Pak vooral die ruimte ook.