Jump to content
Tabitha Fox

[15+][1838/1839] If only you chose to run

Recommended Posts

Nee, Raine, geen zin meer, wist hij ook eens hoe het voelde! Ze was nog steeds van plan om wel door te blijven gaan, hoor, zo erg wilde ze het nou ook weer niet uit de hand laten lopen, maar hij mocht hier wel even spijt van krijgen, van zijn stomme gedrag de afgelopen tijd. Wat had ze hem aangedaan!

Oké, heel wat, maar dat betekende niet dat Raine het recht had om haar dat kwalijk te nemen, zeg.

"Sinds jij er geen zin in hebt," gooide ze dus ook terug en om haar punt even te onderstrepen, porde ze hem in zijn borstkas met een vinger. "Wat is er mis met je, zeg? Zo heb ik je nog nooit gezien." Nee, Raine was altijd best wel actief, behalve als je hem een beetje teveel pushte...

Flauw zeg, iemand die niet tegen manipuleren kon.

"Ik had beter naar iemand anders kunnen gaan vandaag," zuchtte ze, terwijl ze een halfslachtige poging deed om zich uit zijn armen te bevrijden. 

"Ik heb er wel zin in!", protesteerde hij, ook al was het helemaal niet waar. "Ik heb gewoon veel aan m'n hoofd... geef me even de tijd om de knop om te zetten zeg..." Hij schudde zijn hoofd en trok Tabby weer dichter in zijn armen. Hij was niet van plan haar te laten gaan, want als ze dit dan verder zou vertellen 'Raine kreeg hem niet omhoog', dan zou zijn hele reputatie naar de knoppen zijn én dan zou Elara waarschijnlijk ook wel doorhebben dat hij niet braaf zorgde dat er niets omhoog te krijgen was.

"Er is niets mis met me... Misschien wil ik het gewoon niet zo... Niet eh..." Hij kneep in haar billen. "We doen het steeds maar in hetzelfde standje en dat verveelt me misschien wel... Heb je niet wat spannenders te bieden?" Zo, nu was het tenminste weer haar schuld. Ha! 

Waarom zou ze hem tijd moeten gunnen om de knop om te zetten! Alsof jongens dat nodig hadden! Ze had het echt nog nooit doorgehad, dus Raine moest niet zo zeuren en gewoon zijn lul in haar steken, hoe moeilijk kon het nou zijn?! 

Blijkbaar erg moeilijk, want nu wilde hij ineens weer een ander standje. Tabitha zuchtte diep. Ze kende wel wat andere standjes, maar niet één die ze makkelijk hier in dit steegje kon doen... Even wierp ze een schattende blik op het hek van de achtertuin. Nu Wren weg was, had ze een kamer voor zichzelf... Haar ouders zouden haar wel vermoorden als ze erachter zouden komen dat ze een jongen mee naar boven had genomen, ook nog eens een jongen die dacht dat ze zwanger was, maar ach, dat risico wilde ze wel nemen. "Laten we naar binnen gaan," knikte ze naar Raine en ze pakte zijn hand vast zodat ze hem zo mee kon sleuren. "Wel zachtjes doen, ik wil niet betrapt worden." 

Ha! Dit was een triomfantelijk moment, want zie je nou wel, Tabitha wilde hem gewoon en ze had heus niet opeens geen zin meer in hem. Tegelijkertijd was het jammer, want nou moest hij ermee verder en dan moest hij natuurlijk wel presteren. Als het hem nu nog niet goed zou lukken, dan zou dat wel een kleine schandvlek op zijn reputatie worden. En die vlek werd alleen maar groter moest Elara er dan achter komen. Daarom moest hij er, om zijn relatie te redden, nu eigenlijk gewoon mee doorgaan. Logica. Snap je? Kon hij vast ooit wel zo aan zijn liefje uitleggen, moest het zover komen. Liever niet.

"Natuurlijk doe ik zachtjes...", wat een uitdaging was als je werd meegesleurd. Had ze haast ofzo? Hij volgde haar maar. Zij wist het beste waar te staan op de traptreden om niet teveel herrie te maken. Al kon hij het niet helpen toch wat gestommel te veroorzaken. Woops.

"Heb je een kraakvrij bed? Of wil je liever op de grond?", fluisterde hij haar ondertussen toe, met een grijns. Hij was wel benieuwd naar haar kamer. Hoe meisjesachtig zou het zijn?

Tabitha was er niet goed in om nooit betrapt te worden, eigenlijk. Ze zou er beter in moeten zijn, ze had zo onderhand genoeg ervaring, maar ergens was er altijd een deel van haar dat gewoon betrapt wilde worden, als een soortement bewijs richting haar ouders dat ze geen invloed hadden op haar leven en ze net zo goed op konden geven om er nog iets van te maken, en ook nog een deel dat gewoon koppig vond dat niemand moest zeuren. So what als ze met een jongen die haar vriend niet was naar bed ging en deed alsof ze zwanger tegen hem was! Wat maakte dat uit?

"Alsof iemand er wakker van gaat worden," zuchtte ze dus ook geërgerd terug tegen Raine, terwijl ze hem haar kamer in duwde. De trap waren ze tenminste opgekomen. Ze sloeg de deur achter zich dicht, redelijk te hard voor hoe laat ze nu naar binnen was geslopen, maar ze zette gewoon weer haar lippen op Raine en duwde hem ondertussen naar haar matras, zodat hij erop kon vallen. 

Voor een moment was Raine verbaasd, vanwege de hard dichtslaande deur. En net moest hij nog zachtjes doen! Daar had hij moeite voor gedaan! Wat wilde Tabitha nou helemaal? En in die verbazing lukte het haar dan ook prima om hem naar het bed toe te krijgen. Hij liep wat struikelend achterover, tot het bed in zijn knieholten kwam en hij dus daadwerkelijk achterover viel -gelukkig wel op een matras, niet op de grond-. Raine trok Tabitha met zich mee en maakte van de houding maar gebruik om haar te zoenen en zijn handen op haar billen te leggen. "Ha. Wat had je nu in gedachten? Jij bovenop?" Het idee...

Nou ja, laten we eerlijk zijn, als Tabitha eens niet de deur hard dicht had geslagen, dan zouden haar ouders de situatie pas verdacht vinden. Tabitha liet nou eenmaal graag merken als ze het ergens niet mee eens was, in tegenstelling tot haar zussen. Wren zei altijd liefjes overal 'ja' en 'amen' op en Aviana haalde gewoon haar schouders op en deed alsnog wat ze zelf wilde, zonder dat ze dan in de problemen zou komen. De gedachte aan die oneerlijkheid zorgde ervoor dat Tabitha maar gretig terugzoende, want nu wilde ze al helemaal met Raine naar bed.

Wilde ze sowieso al, maar elke kleine rebellie richting haar ouders was fantastisch.

"Ja," zei ze rustig, terwijl ze handig haar jurk los begon te knopen en er niet eens bij nadacht dat eh... het de bedoeling was om dat niet te doen. Nou ja, ze kwam er vast wel uit. "Je wilde iets anders, toch?"