Jump to content
Regan Rockefeller

Where does one get a beer in this place? [1838]

Recommended Posts

"Hoe bedoel je ik kan niet met dollars betalen? Hoe belachelijk, dit geld is meer waard dan die ponden van jullie. Daarbij waar vind ik op dit uur nog een wisselkantoor" Vol verontwaardiging leunde Regan over de bar. Als de barman haar geen pint ging inschenken zou ze het zelf wel doen. Ze had er een niet bepaald aangename boottocht opzitten. In het hotel had de receptie moeilijk gedaan over het feit dat ze als vrouw alleen een kamer wilde huren. Waren de Britten echt zo achtergesteld? Gelukkig dat je met geld vele deuren kon openen, zo ook die van een prachtige suite waar ze haar bagage had achtergelaten vooraleer de stad in te trekken. Ze snakte naar wat verfrissing, een frisse pint of een glas whiskey. Ze was de eerste de beste pub ingewandeld en had wat dollars op de bar gesmeten, die tot haar verbazing niet werden aanvaard. 

Nu lag ze daar zich vastklampend aan de tap. Een klant had haar benen vastgenomen en probeerde haar van de bar te trekken. "Ik laat niet los voor ik iets te drinken krijg!" schreeuwde ze en stampte de man in zijn gezicht met haar hak.

privé met Gianna

Oh, dit was geweldig. Bobbie hield ervan als mensen helemaal los gingen en eerlijk gezegd vooral als vrouwen dat deden. De wereld zou toch een stuk beter zijn als vrouwen geen genoegen namen met de regels die hen waren opgelegd, maar gewoon deden waar ze zin in hadden! Zoals proberen te betalen met bier in een vreemde munt en nu dan weer over de bar proberen te springen, onderweg naar de tap.

"Whoo, ga ervoor!" riep ze vrolijk uit en ze applaudisseerde zo luid als ze kon. "Sla hem in zijn gezicht met een bierglas, dan laat hij je vast los!" 

Pro-tip van Bobbie.