Jump to content
Sign in to follow this  
Laurelle Ryder

Margaux zkt. plot!!

Recommended Posts

HELLO BEN IK WEER

ik heb dit al vijf eeuwen niet meer gedaan but still

Anyway, Hannah Monday bestaat en Hannah Monday had ooit een plot dat we nu iets anders weer leven gaan inblazen! Er ligt niet bijzonder veel vast en er kan nog wel een hoop ingevuld worden, maar ik heb wel een ~richting~ dat is code voor ik weet wat ik wil maar ik kan niet verder zonder iemand die met me mee wil doen

Maar ik zoek:

- een vrouwelijk personage

- dat op vrouwen valt

- want Hannah is lesbisch

- surprise

- en dat heel erg zou botsen met Hannah, wat eh op allerlei verschillende manieren kan btw, we'll figure it ouuut, maar Hannah is zelf best wel iemand die heel erg de controle in handen wil hebben in haar leven en alles beter wil doen dan de vorige keer/iemand anders/wat dan ook/hannah likes improvement als dat eh handig is om te weten

- en dat nog ergens een familie heeft chillen, hoeft niet gespeeld, maar wel levend <3 liefst magisch

pls help me i'll love u forever will supply u with memes 4 eternity

Heb je je plot en/of tegenspeelster al gevonden, Margaux? Als je denkt: goh, wat schrijft die Sonja toch lekker, maar Ayden is een eikeltje: Ik wil anders best een poging wagen en een personage aanmaken die de liefde (en ook haat) van Hannahs leven gaat worden. :) 

Mooi! Ik denk dat ik dat Hannah-topic volgen ga. ;)

Uhm, ideeën schud ik niet zomaar uit mijn mouw (ja, soms wel ook hoor, maar het is niet dat ik een hutkoffer vol met de meest fantastische plotten heb) en ik ben eigenlijk een u-vraagt-wij-draaien-type. :P En ik ben nog steeds een beetje zoekende als newbie, dus ik doe ook maar wat hè. 

Dus ook mijn pm-box staat wagenwijd open (voor iedereen die dit leest) voor ideetjes, verzoekjes, wilde plannen en leut!  

Hoera voor dubbele plotadvertenties! :D

Eens even denken, want ik sta niet dagelijks stil bij wat ik graag schrijf. Romantiek en drama zijn absolute favorieten. Dronkenschap (of op andere wijze gedrogeerd) vind ik ook bijzonder leuk, compleet met one-night-stands en ziekenzaal achteraf. :P Ik hou van een vette vleug gayness, hoewel ik ook prima (of in ieder geval minstens net zo goed) heterorelaties schrijven kan. 

Iets wat een beetje ongemakkelijk is, vind ik ook gaaf; verplicht een toverdrank moeten brouwen met je ex (en dat het dan ook nog Amortentia moet worden) bijvoorbeeld. Of bijles vragen aan de verloofde van het meisje dat je gisteren in een dronken bui innig hebt gezoend. En dat dat meisje dan ook nog verliefd geworden is daardoor, maar helaas kan ze niet partnerswitchen vanwege de armoede van haar nieuwe lover. Verder ben ik er altijd wel voor om karakters een klein beetje het volledig tegenovergestelde te laten zijn van Mary Sue/Gary Stu en ze iets vreselijk onhandigs te laten doen. Een verkeerde opmerking op een fout moment, een toverspreuk die niet helemaal uitpakt zoals had gemoeten, een (ja, natuurlijk) ontploffende ketel, struikelpartij, etc. 

Kunnen we er al wat mee? ;) 

Dat klinkt alsof Ayden een vriendensquad nodig heeft waarmee hij dat soort awkward shit mee kan doen <3 Wat is Aydens geaardheid ongeveer? Handig om te weten vooraleer we gaan koppelen :P Om er even vanuit te gaan dat Ayden het slachtoffer is

Je zegt het precies goed: Wat is het ongeveer? Ik denk biseksueel (dat levert immers de meest vreemde situaties op, hoera!) maar zelf heeft hij nog geen flauw idee. :P 

Zie ook het topic 'Zonnige Zomerdag'; hij vindt Damian en Maia beiden erg lief en leuk, maar heeft (vooralsnog) geen romantische gevoelens. Ik denk dat hij wel versierbaar is, maar zelf initiatief nemen zit er nog niet in. Dit lijkt me voor nu nog het meeste bij zijn leeftijd passen; niet iedere jongen verandert in één minuut van kind naar casanova. :rolleyes: