Jump to content
Enjolras Sauveterre

Afwezigheidstopic

Recommended Posts

Ik ben er even wat minder x voel me niet helemaal fantastisch, werkuren zijn omhoog en ik heb t idee dat ik vrijdag te ver ben gegaan. Sowieso ben ik ook jarig dezs week en ben ik er donderdag en zaterdag helemaal niet tot weinig en ben ik zondsg wss ook helemaal dood dus als ik traag reageer oid op discord of waar dan ook dit is waarom

Ik beeeen zaterdag t/m maandag weg en dinsdag mentaal overleden!

See you on the other side! 

Over precies een week vertrek ik naar Canada whoooee en dan ga ik daar rondtrekken van 13 t/m 27 oktober! Superveel zin in. Mijn laptop gaat niet mee en jullie kennen allemaal mijn posttempo :P laat staan als ik een post uit ga schrijven op mijn mobiel,, dus verwacht maar niks of in ieder geval niet al te veel <3

Tot die tijd moet ik helaas nog heel veel regelen en moet ik voorwerken voor zowel stage als deadlines voor school die precies in mijn vakantie vallen. Ik heb het dan ook even superdruk en dus gaat PP op een laag pitje, want de stress schiet vandaag al de pan uit. Gelukkig gaat het het allemaal waard zijn ;D 

Ik heb een best stressvol leven atm + tentamen next week die het erger maken dus ik ben er minder. Soms ga ik misschien alsnog heel veel posten maar verwacht niks consequent voor i dont know how long!!!!