Jump to content
Enjolras Sauveterre

Afwezigheidstopic

Recommended Posts

Het zou natuurlijk fijn zijn als je altijd online kan zijn, maar soms heeft iedereen wel eens een tijd waarbij ze dat niet kunnen zijn. In dit topic kun je het zeggen als je bezig bent, op vakantie gaat, ziek bent of andere dingen te doen hebben waardoor je geen tijd heb voor p&p.

Herinneren jullie je nog dat mijn motherboard kapot ging? Nou, het is maar liefst voor de tweede keer gebeurd en ik moet nu naar mijn vaste computer dus ik kan minder posten want ik moet even boos worden op de reparateur die mijn laptop slecht gerepareerd heeft en hem niet laten repareren want ik heb al te veel geld besteedt aan dat kutding dus ik ben er minder totdat ik in de kerstvakantie mijn nieuwe schatje de gamecomputer op mijn kamer kan krijgen </3

Afbeeldingsresultaat voor absent meme

Hey mensjes, 

ik ben door school, stage en werk voor een aantal weken niet meer aanwezig. Ik zal er van 20 november tot 9 februari over het algemeen niet meer zijn. Dit geld uiteraard voor al mijn karakters: 

- Sylvester Mcintyre 

- Emilia Crow 

- Alan Crow

- Andromeda Kingsley-Savage 

- Estelle Hardings 

-  Castor Icarus 

- Draco Themis 

- Lilith Caido 

Ik heb het deze week heel druk (ik heb draai dagen moet naar twee documantaires en ben bezig met het voorbereiden van een screening) en ik ben echt gesloopt van gister en vandaag en eh cant deal dus ik ga er minder zijn (also ik heb eh skype ect op mijn mobiel op stil staan sinds vandaag (want ik had het gedaan voor filmen and it works kinda well when working) dus als je me like snel moet bereiken is whatsapp ur mate want ik ben nog wel altijd een millenial dus die smartphone is een extensie van mijn lichaam geworden zoals MacLuhan dat al voorspeld had (ik probeer interessant te lijken maar ik heb eerst een uur gezocht naar zijn actual qoute hierover en niet kunnen vinden zo joke is on me) Ik weet echt niet waarom deze berichten altijd zo lang zijn.

Anyway!

Ik ben er weinig want ~ medialife~ 
If u need me watsapp is de grootste kans to get met right away

Dit duurt tot vrijdag

Love

Morgen ben ik afwezig en 5 december ook het heeft allebei met het heerlijke avondje te maken. BEn bij mijn ouders en heb mijn laptop dan niet mee.

Cath is ziek, ze is mentaal erg moe, en daardoor kan ze op dit moment niet met mensen praten of productief zijn. Ze gaat zich nu even concentreren op de feestdagen en kijkt daarna weer of ze zich goed genoeg voelt <3

Het is de periode van feestdagen, dus vanzelfsprekend ben ik weer ziek. (Nee, serieus, elk jaar.) Ik ben daardoor al een paar dagen afwezig, maar eh... geen idee wanneer ik weer beter ben! Vast snel <3 tot dan <3

Ik ben op vakantie van 2 t/m 7 januari. Ik neem mijn laptop wel mee want school heeft superfun een deadline geplaatst op de eerste dag na de vakantie, wie verzint dat maar ik weet niet zeker hoeveel tijd ik verder heb om te posten. 

Ik ben er even wat minder. Ik zal nog steeds proberen sowieso elke dag een post te maken maar het gaat even minder hier dus ik kan gewoon even wat minder hebben als normaal. Als ik dus traag reageer is het hierom. 

If you need me tho just hit me up in private <3

Mijn moeder ligt in het ziekenhuis dus ik en mijn broer zijn alleen thuis voor een onbepaalde tijd en er komt een toetsweek aan dus ik zal behoorlijk druk zijn de komende dagen dus dan ben ik er minder

Afbeeldingsresultaat voor absent meme

Hey mensjes, 

Dit is even een refresh mededeling, ik ben nog steeds afwezig zoals eerder aangegeven tot 9 februari. 

ik ben door school, stage en werk voor een aantal weken niet meer aanwezig. Ik zal er van 20 november tot 9 februari over het algemeen niet meer zijn. Dit geld uiteraard voor al mijn karakters: 

- Sylvester Mcintyre 

- Emilia Crow 

- Alan Crow

- Andromeda Kingsley-Savage 

- Estelle Hardings 

- Castor Icarus 

- Draco Themis 

- Lilith Caido 

- Selene Surya

BECAUSE I'M TOO HYPE I'M POSTING THIS NOW.

BECAUSE.

I'LL BE ABSENT FROM WEDNESDAY THE 17TH TILL SUNDAY THE 21ST. Waarschijnlijk ben ik er de 16e ook minder tot niet.

BC YOUR GIRL IS GOING TO LONDON!!!!!!!!!!!!!!! AGAIN!!!!!!!! AND I'LL BE VISITING CURSED CHILD FOR THE TENTH TIME ON THE 18TH/19TH SO HELL YES!

Ik heb internet en ik ga proberen elke dag een post te maken bc yknow gotta continue the streak, maar de ouders zijn er ook en Saph is er ook dus ik ben er wel minder. Though if you need me hit me up in private or app bc pp groepen bijlezen zal niet al te chill gaan op de meeste mometen :'D

Ik ben vanaf donderdag in Londen! Waaaant ik ga ook naar het HP toneelstuk~ Zondagmiddag ben ik weer terug!

En voor nu even stress, want donderdag is een groot congres wat ik heb georganiseerd en ik ben er dus niet :P

Hello faves

Ikkk ben tot volgende week zaterdag er iets minder (wel nog sort off) want ik heb dit weekend echt insane druk en woensdag tm vrijdag ga ik naar dinsey!!!! 
Daarnaast heb ik echt even struggels met structuur in mijn leven vinden en loop ik een beetje overvol dus vergeet ik alles!!!!! Anyway ik ben dus op twee manieren wat minder aanwezig want go big or go home rite maar eh als ik shit vergeet als topics ofzo pls shout me zodat ik als de white rabbit van alice in wonderland weer chill achter te feiten aan kan hollen <3

Afbeeldingsresultaat voor white rabbit gif quotes

Mijn afwezigheid gaat nog niet beter worden. Ik begin aankomende maandag met mijn LIO, waarover mijn school al aangaf dat we ons sociale leven op onze buik kunnen schrijven. Dit duurt tot de zomervakantie. In de vakanties verwacht ik er wel te zijn, maar verder ben ik tot de zomer afwezig. Met hier en daar een keer een uitzondering.

Edit: dit geldt natuurlijk voor al mijn karakters.

Edited by Darius Mortee

Hello everyone. Ik heb het een tijdje geleden al in de crew gezet maar eeh... Things are not going well. Ik heb op dit moment tegenslag na tegenslag en ik ben dan ook al een tijdje redelijk afwezig. Ik ga proberen om deze maand terug te komen, maar ik weet nog niet echt of het gaat werken. Als iemand heel graag een post wil ofzo, dan kan die dat zeggen. Als dat niet zo is dan... doe ik alles in mijn eigen tijd denk ik. I don't know. Patience.

Ik ga verhuizen dus fun fun fun en mijn computer gaat alvast daarnaartoe dus ik kan dit weekend niet posten want fun fun fun mijn computer is afwezig D:

Maar wel nieuw huis 8) maar wel verhuizen D:

Ik ben vanaf 3 maart in Engeland tot eeeh... 18 maart! Ik heb een tablet, maar ik weet niet hoe veel ik online ga zijn. Waarschijnlijk alleen voor af en toe posten/nodige crewtaken.