Jump to content
Sign in to follow this  
Enjolras Sauveterre

IC Zweinstein Mededelingen

Recommended Posts

Op aanstaande woensdag 14 februari is het zoals altijd weer Valentijnsdag.

Dit jaar hebben we geen zin in zoetsappig gedoe, al die kleffe koppels maken ons allemaal chagrijnig, dus in plaats daarvan hebben we iets anders bedacht:

Hatedate

In plaats van dat je gezellig met je vriendje of vriendinnetje gaat lopen zoenen (jongens, houd daarmee op om dat in alle hoekjes te doen, weet je wel niet hoe vaak ik iemand betrapt hebt) moet je op date met persoon die je het allermeeste haat op Zweinstein. Jullie hebben die dag ook allemaal geen les, de hele dag moet je met de andere persoon doorbrengen. 

Beginnend natuurlijk aan de Valentijnsdagbrunch. Daar zie ik jullie allemaal dan.

Ik hoop dat iedereen een vreselijke dag heeft.

Hallo, morgen open ik dus de Valentijnsdagbrunch! De hele dag moet iedereen verplicht doorbrengen met de persoon die ze het allermeest haten, dus als je geen zin hebt om in een gezamelijk topic te spelen maar je wel dit uit wilt spelen, kun je natuurlijk ook je eigen topic maken! Je mag overigens zelf bedenken wie dit is, maar spreek het onderling wel even af. Er is een magische spreuk die mensen koppelt, dus je hebt geen excuus van 'Maar mijn karakter haat niemand' en 'Maar hij zou nooit de waarheid vertellen!' (Hoewel je natuurlijk nooit verplicht bent om te posten!) 

En natuurlijk zijn de leraren ook gekoppeld aan de persoon wie ze het meeste haten, wat Bella niet doorheeft. Dit mag ook een leerling zijn. 

Veel plezier! 

Vanaf heden kunnen jullie afgrijselijke monsters mij schoolhoofd noemen. Dit is niet een aanmoediging om mij meer te storen, enkel en alleen een teken dat ik, Seneca Damarcus, meer macht bezit om op jullie uit te oefenen. Ik hoop dat dit duidelijk is. 

Edited by Seneca Damarcus