Jump to content
Sign in to follow this  
Reyna Cortes

OOC Zweinstein Mededelingen

Recommended Posts

Deze IC winter wordt het weer heel heftig. Sneeuwval begint al eind oktober en loopt door tot eind mei (ja, mei ja). Vooral in de kerstvakantie zullen er sneeuwstormen zijn, waarbij er sneeuw kan liggen van 1.5 meter tot 4.5 meter diep, door heel Engeland heen.

Vandaar dat we IC gaan doen dat tijdens de kerstvakantie leerlingen verzocht worden om op Zweinstein te blijven, vooral leerlingen van dreuzelafkomst! Het debutantenbal wordt ook van het Ministerie verplaatst naar Zweinstein (het debutantenbal wordt nog wel alleen voor rijke karakters van ouder dan 15, maar we hebben een leuk idee voor de rest van de leerlingen) en van alle leerlingen wordt dus verwacht dat ze op Zweinstein blijven.

Natuurlijk, mocht je door plots echt niet anders kunnen dat je karakters naar huis gaan, zijn er wel andere opties te bedenken, waarvan bijvoorbeeld:

- Ze kunnen door een leraar naar huis gebracht worden
- Ze (kinderen met magische familieleden dan) kunnen door hun familieleden opgehaald worden

Etc. 

Maar houd er dus rekening mee dat de Zweinstein-expres niet gaat rijden en bijna iedereen op Zweinstein blijft! 

Valentijn 1837 staat weer voor de deur! Zweinstein is overstroomd en nu moet je je maar verplaatsen via love boats, want dat is Romantisch™. Hoe dichter je bij elkaar in de buurt zit, hoe sneller het gaat; handjes vasthouden en dergelijke laat het nog wat sneller gaan; het tegenovergestelde geldt net zo goed. #TrueRomance. Laurelle Ryder neemt geen verantwoordelijkheid op voor de overstroming, ga weg, ze deelt gewoon boten uit, puur toevallig, oké, let her live.

En verder is het ook Valentijn 2018 en wens ik jullie allemaal een fijne Valentijn toe <3 Als jullie nog een Valentijn nodig hebben, hmu ;)

Deze mededeling is 50% "Hoi ik ben HM van Zwad want er is gewoon niemand anders over in de crew, dus" en 50% "We hebben twee IC KO plekken vrij voor Zwadderich, dus geef je op!

That was all <3 Ik ben zo goed in mededelingen maken. 

Ik bedenk me wel net dat ik compleet vergeten ben een deadline op te stellen voor het opgeven, dus damnit, tot zo ver ging het goed. 

Ook in Griffoendor is de verkiezingstijd begonnen! Dus yay zelfs na de gemeenteraadsverkiezingen blijven we maar stemmen. 

Wij zijn op zoek naar wel 3 IC KO's (ja je leest het goed! Dus grijp je kans) Je kan je hier opgeven.

Opgeven kan t/m  8 april <3 

De examens komen er weer aan! Dus als er mensen zijn met IC leraren die graag willen bedenken wat voor examens er zijn voor hun vakken, dan graag doorgeven aan mij, Lily ( @Daniella Ingram), of Denise ( @Samuel Everett )!

(En het zijn slijmbal en puist examens, dus bonuspunten als je er twee bedenkt.)

Voor iedereen die interesse heeft in een IC leraar of zijn IC leraar van vak wilt laten wisselen (of juist geen zin meer heeft om een IC leraar te hebben, kan allemaal), hieronder staat een lijst van open vakken: 

NPC - Dreuzelkunde
NPC - Kunst
NPC - Muziek
NPC - Verschijnselen

NPC - Voorspellend Rekenen 
NPC - Waarzeggerij

NPC - Huishoudkunde 

NPC - Leer der Oude Runen 

NPC - Heelkunde 

NPC - Geestenstudies

NPC - Verzorging van Fabeldieren

NPC - Aardse Magie

Spreek een admin aan (vooral mij, Kelly en Irene zijn allebei zielig op dit moment) als je interesse hebt in een vak! >D En dan wordt het geregeld! Overigens zijn dit alleen de vakken die tot nu toe bedacht zijn, het staat je altijd vrij een nieuw vak te bedenken! 

Wat is deze mededeling, serieus. 

Edit: 

- Dreuzelkunde is gereserveerd voor Sonja

- Heelkunde is bezet door Gabriella Evans, dus Waarzeggerij is nu open

- Maatschappijleer wordt ingenomen door Florian Cavendish-Hayes. 

We hadden een sollicitatieronde van 2 weken lang voor het opgeven voor IC KO in Zwadderich, omdat we twee plekken vrij hadden. Eén plek is nu gevuld, dus dat betekent dat de andere plek vrij is voor wie daar interesse in heeft! 

Geen plotkarakters svp en alsjeblieft ook niemand die al een KO/HM plek heeft in Zwadderich! Verder is de plek gewoon beschikbaar voor de eerstvolgende die me aanspreekt! 

Edit: ik heb iemand gevonden, thanks!

Op 26 november moeten de IC examens weer klaarstaan (dus jongens, jullie hebben nog zo'n twee maanden voordat het IC zomervakantie is) dus ik zoek een aantal mensen die willen helpen met examens te bedenken! Spreek me dus even aan als je daar interesse in hebt!

Want als ik alles in mijn eentje moet doen, laat ik iedereen weer rondjes lopen om Zweinstein heen.