Jump to content
Heaven Priest

[1835/1836] tfw ur ex man's new girlfriend is TINY AS FUCK

Recommended Posts

Ha. Ja, eh, dat klonk niet als haar begin van haar verhaal met Raine. Dat was impulsief geweest, een wederzijdse behoefte aan elkaars aandacht en de belofte die stilzwijgend op de lippen van de ander lag om meer te geven dan aandacht; er had niets van geduld ingezeten. En dat zou ze ook niet echt gewild hebben, als ze heel eerlijk was. Ze wás ongeduldig geweest, kon dat niet anders dan toegeven, had daar ook niet echt spijt van – maar hoewel ze niet kon zeggen dat ze spijt had van wat ze zoal had gedaan (ze had genoeg om spijt van te hebben, meer dan genoeg – verliefd worden op Raine kon er echt niet meer bij), vond ze eerlijk gezegd niet dat Agatha precies hetzelfde moest gaan doen.

Dat… was vast niet helemaal eerlijk. Het berustte ergens vooral op de aanname dat Agatha de haat uit een haatliefdeverhouding niet verdiende en nog meer op de aanname dat Raine niets anders dan dat soort relaties hebben, puur omdat zij dat toevallig met hem gehad had.

Maar ugh, ze was geen professionele rechter, dus ze mocht best partijdig zijn en een niet helemaal gerechtvaardigde bias hebben tegenover haar ex.

‘Daar zijn we vriendinnen voor,’ zei ze, echter, luchtig en met een glimlachje richting Agatha. Agatha was jong en zo, maar als ze er zo zeker van was dat Raine haar nergens toe ging dwingen, had ze daar vast wel een reden voor (en hey, Heaven kon onderhand al enigszins mikken, dus ze kon tot de verdediging snellen, ja, sorry, ze keek nu al uit naar het moment dat dat geoorloofd zou zijn, ze was salty, oké) en ta-da. Kwam wel goed. ‘Als je ergens vragen over hebt, mag je me altijd komen opzoeken, trouwens, en…’ Ze wierp even een blik op de klok. ‘…ik ben nu al te laat voor een afspraak met mijn vriendinnen, eh, ik moet maar even vertrekken, geloof ik, da-dag.’

OOC: Uitgeschreven <3