Jump to content
Pumpkins & Parchment RPG
  • Announcements

• Theodore Whitford

Nieuwe versie van het board!   09/23/17

Hoi iedereen! Om te zorgen dat jullie allemaal veilig en probleemloos kunnen posten, is er af en toe een update nodig. We zijn nu overgegaan op versie 4.2, waardoor alles weer voor langere tijd goed zou moeten werken. Gaat er iets mis, laat het even weten! Liefs,   Sander
Sign in to follow this  
Guest Logan Christopher

Nachtwakkers week 3

Recommended Posts

Guest Logan Christopher   
Guest Logan Christopher

Mensen daar ben ik weer! met een nieuw seizoen van Nachtwakkers! Er is weer flink gevochten in seizoen 2! Stel dat je nou niet weet wat nachtwakkers in houd dan mag je je als eerste schamen! en ten tweede mag je dan even terug gaan naar seizoen 1 waar een mooie uitleg staat!

Hier is hij dan! De uitslag van de tweede week van dit geweldige spel! Maar eerst even 3 mededelingen!

1. Er is een prijs te winnen! (button)

2. omdat ik denk dat dit te lang door blijft gaan eindigd het spel volgende week donderdag! Als jullie het leuk vinden doe ik daarna weer een nieuwe ronde!

3. Voor de duidelijkheid! Dit gaat per personage! Niet per persoon! Dus als je met 1 char 1 punt heb en met de ander 3 heb je er niet 4!

Dan nu de uitslag!

1. Christopher Whitley 42 punten

2. Enjolras Sauveterre 21 punten

3. Julian Hale 19 punten

4. Alexis Eversly 17 punten

5. Nicholas Seymour 8 punten

6. Daniella Adler 7 punten

7. Elise Stonetree 3 punten

8. Alysha Brielle 3 punten

9. Lillian Sprout 2 punten

10. Evangeline Lennox 1 punten

En hier de buttons!

A0CbYh6.png

y4OVChN.png

Tot slot wil ik mijn lieve assistente Nina bedanken voor het helpen tellen van de uitslag <3 you are the best girl!

Okay laten we beginnen!

3

2

1

SPAM

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this