Ga naar inhoud

Welkom op Pumpkins & Parchment RPG! - Een RPG uit een Magisch Verleden

Waan je in een wereld van historie en magie, van stoffige vellen perkament en sprankelende toverdranken, van donkere kerkers en flitsende duellen. Welkom in de wereld van Pumpkins & Parchment!

Houd je van schrijven? Heb je ook gedagdroomd bij een wereld als die in Harry Potter? Beleef deze wereld, tegen het decor van een industrialiserend Engeland, waar alles mogelijk lijkt te zijn, en misschien ook is...

Schrijf je snel in!

Guest Message by DevFuse

Foto

IC Zweinstein Mededelingen

• Please log in to reply
11 antwoorden op dit topic

#1 OFFLINE   Evangeline Lennox

Evangeline Lennox

Having a soft heart in this cruel world is courage, not weakness

• Admin

• 705 Posts
  • 95 Topics
  • Naam:Irene

• Personagedossier
  • IC leeftijd:18
  • IC Burgelijke Staat:Depends on whos asking
  • Beroep:Dromenvanger & Decorschilder voor The Manour
  • Zwerkbalpositie:Ondersteboven

Gepost maandag 20 maart 2017, 17:03

Hier komen alle IC mededelingen te staan die te maken hebben met Zweinstein. Iedereen die een mededeling heeft voor de leerlingen van Zweinstein mag deze hier zelf ook posten.

a1fcd1e9-4245-4eca-856a-95fd9395772e_zps

6VlpnNO.gif ~ griffoendor.png ~ M6XNOKU.gif ~ m9VsO1s.gif ~ oMoid9I.gif ~bT10cuo.gif ~QPv0GX5.gif ~ griffoendorklassenoudste.png ~ cvPDtKO.gif

VBvFKwj.png QtWIM3j.png

#2 OFFLINE   Pryce Woodville

Pryce Woodville
  • IC Leraar

• 22 Posts
  • 7 Topics

• Personagedossier
  • IC leeftijd:26
  • IC Burgelijke Staat:Alleenstaand
  • Beroep:Docent Aardse Magie/Gigolo

Gepost zondag 26 maart 2017, 17:08

Lieverds,

Na goed nadenken heb ik besloten de mooie buitenlucht te veranderen voor een ander stukje mooi buitenlucht. Vanaf heden (dit jaar) ga ik Leer der Oude Runen aan jullie geven!

Aangezien ik ook heb gemerkt afgelopen schooljaar dat veel leerlingen en leraren gespannen zijn kom ik ook met verplichte meditatie lessen!

Voor de leerlingen zal dit in alle jaren zijn, meerdere malen door het schooljaar heen, in de grote zaal. Bereid je alvast voor!

Voor de leraren wordt dit in het weekend gedaan, ook meerdere malen. Ik verwacht dat al mijn collega's en andere schoolhelpers komen opdagen.

Peace out,

Pryce

HwbV2ff.png

SjHmZnM.pnguhXqEP1.pngAkaOkxx.pngPqARzkX.pngxN3JevJ.png

#3 OFFLINE   Rachel Dane

Rachel Dane
  • Magisch Verbond

• 105 Posts
  • 4 Topics

Gepost vrijdag 14 april 2017, 20:34

*
POPULAIRE POST!

Lieve Zweinsteingangers!

Vanwege de grote hoeveelheid jonge kinderen van docenten en studenten op Zweinsteins Hogeschool en het feit dat al hun ouders het overdag redelijk druk zullen hebben met les hebben dan wel les krijgen heeft het bestuur in overleg met de schoolinspectie mij toestemming gegeven om een kleinschalige creche op te zetten, in het leslokaal naast de Grote Zaal. Een aantal dagen in de week kunnen de kleintjes hier na het ontbijt afgezet worden en ik zal dan op ze passen om u allen een handje te helpen. Donaties voor activiteiten zijn welkom maar in principe is de creche gratis, zodat iedereen er profijt van kan hebben.

De creche is bedoeld en bestemd voor kinderen die op Zweinstein wonen, maar zo af en toe zullen we kijken of er ook andere kinderen langs willen komen en misschien dat we nog eens uitbouwen.

Mocht iemand leuke ideeën hebben voor activiteiten met de kleintjes, schrijf dan vooral naar Rachel Dane, residentie Cambridge. 

Liefs,

Rachel

OOC:
OK, dus ik ga af en toe topics openen waar jullie met (eventueel tijdelijke) kinderchars terechtkunnen, en als jullie chars hebben die af en toe een handje mee willen helpen is dat ook superleuk natuurlijk! De creche is vooral voor kinderen op Zweinstein, dus jullie kunnen hem altijd in je posts verwerken als je het hebt over waar je je baby's hebt gedumpt :) maar ik zal kijken of het leuk is om de IC topics ook open te stellen voor BW baby's, hopelijk krijgen mensen met kinderkarakters dan wat meer interactie.

PS voor allerhande dingen kun je je hier opgeven!

Deze post is bewerkt door Rachel Dane: zaterdag 15 april 2017, 09:43

7vmdZP9.png

#4 OFFLINE   Chase Bennett

Chase Bennett
  • Zwadderich Vierdejaars

• 46 Posts
  • 10 Topics

Gepost dinsdag 18 april 2017, 21:44

Hoi!

Ik was weken geleden jarig en Claude verjaart over een paar weken en om dat te vieren geven we een feest. In de leerlingenkamer van Huffelpuf. De deur staat open, dus iedereen kan gewoon komen!

Geen zorgen, de afdelingshoofden vinden dit prima.

Waarschijnlijk.

OOC:
Claude en Chase willen aandacht en daarom maken we een mededeling <3 maar het punt is dus eh dat ze een verjaardagsfeest geven ok thanks

WtZuVsA.jpg

#5 OFFLINE   June Johnson

June Johnson

I am the mistake you wanna make

• IC Leraar

• 152 Posts
  • 30 Topics
  • IC leeftijd:25
  • IC Burgelijke Staat:He smiled at me. So you can say things are getting pretty serious.
  • Beroep:Lerares Dreuzelkunde & Etiquette

Gepost vrijdag 28 april 2017, 13:56

Lieve leerlingen, 

Volgende maand, op  Woensdag 15 december zal er voor de derde, vierde en vijfdejaars een waar oefendebutantenbal plaatsvinden in de Grote Zaal. 

Dit is een zeer officieel feest. Trek je mooiste pak aan, zoek de prachtigste jurken uit en oefen nog even die wals die je zo moeilijk vind. Iedere leerling wordt ook verzocht een date te regelen voor het bal. Alle jongemannen kunnen vanaf aankomende vrijdag hun matchende corsages ophalen bij het etiquette lokaal, zij kunnen dan een corsage geven aan de jongedame van hun voorkeur die zij mee willen nemen naar het debutantenbal. En als je een strong, independent woman bent, mag je van June er ook een komen halen.

Mocht je niet op tijd een date kunnen regelen of vinden, dan zullen professor Johnson & Johnson voor een date zorgen. Geef je hier op.

Wij kijken er al naar uit! 

Vriendelijke groet, 

Jullie favoriete etiquette leraren 

Tristan & June Johnson 

Deze post is bewerkt door June Johnson: vrijdag 28 april 2017, 13:57

ebe90d69-f6c9-4673-80d5-a69f79554804_zps

Jayden Johnson is geboren op 14 december 1834 en nu 1 jaar oud 

Hij kan al verschillende woordjes zeggen, zoals mama, daak (draak) en boem

AXAc5bS.png  SjHmZnM.png

#6 OFFLINE   Rosenne Collingwood

Rosenne Collingwood

I always thought that we could have a better love

• IC Schoolhoofd

• 275 Posts
  • 74 Topics

• Personagedossier
  • IC leeftijd:24
  • IC Burgelijke Staat:Weduwe
  • Beroep:Mama, Schoolhoofd & Vlieglerares

Gepost vrijdag 5 mei 2017, 11:02

Onder het motto, beter laat dan nooit! De uitslag van de IC cup van 1834-1835

De vierde plaats is voor Zwadderich met -60 punten 

De derde plaats is voor Griffoendor met -9 punten 

De tweede plaats is voor Huffelpuf met 0 punten 

En de eerste plaats is voor Ravenklauw met 30 punten! 

Gefeliciteerd Ravenklauw! Wij verwachten een grotere zege aankomend schooljaar (van alle afdelingen), maar zijn blij met deze stijgende lijn in punten. Op naar twee afdelingen in de plus dit jaar.

Vriendelijk groet, 

De Schoolhoofden

d724713d-561d-46b7-a821-6f900ece4a4e_zps

Dayton Collingwood & Lois Collingwood zijn geboren op 11 juni 1827 en nu 8 jaar oud 

Madelyn Collingwood is geboren op 23 juli 1830 en is nu 5 jaar oud

Tyler Collingwood is geboren op 7 oktober 1832 en is nu 2,5 jaar oud.

1827.gif1827ooc.gifgrif1827.gifoverall1827.gif7.gifautosavefan.gifGriffoendorse-Spamprincess.gifgriffoendor1828.gif

49.gif86.gif106.gif165.gif107.gif113.gif115.gif133.gif145.gif

#7 OFFLINE   Enjolras Sauveterre

Enjolras Sauveterre

Fun is such a bourgeois concept

• Afdelingshoofd Zwadderich

• 30 Posts
  • 22 Topics
  • Naam:Catherina

• Personagedossier
  • IC leeftijd:Forever 25
  • IC Burgelijke Staat:Married to the revolution
  • Beroep:Geest

Gepost donderdag 18 mei 2017, 12:52

Hallo leerlingen

Dit is professor Sauveterre. Professor Ryder helpt me met deze mededeling. Op 18 december is er voor jullie een kerstfeest. Op het ijs. Met schaatsen. En drank voor de leraren. Want dat is veilig en alle leraren hier zijn heel erg goed in verantwoordelijk zijn. Ook is er een open podium, dus neem instrumenten mee als jullie die hebben. Het maakt vast niet uit of jullie die kunnen bespelen of niet.

Have fun!

PS. Stop met Huffelpuf opblazen. Dit is zeker weten gezegd door Enjolras die hier niet naast me staat te zeggen dat dat niet zo is.

Mijn posts worden niet nagekeken.
Bta5ksx.gif
kAb3DkR.pngyTlPorf.png0QM8MsK.png

#8 OFFLINE   Daniella Adler

Daniella Adler

There is method in my madness

• Crew

• 858 Posts
  • 111 Topics
  • IC Burgelijke Staat:Bonnie & Clyde got nothing on us

Gepost zondag 21 mei 2017, 16:21

Door een fout in het systeem ben ik geen Klassenoudste meer en omdat sommige mensen niet weten waar loyaliteit ligt heb ik mijn badge nog niet terug komt wel. Dus luister vooral naar mij nog steeds want anders heb je problemen zodra ik mijn badge terug heb.. of eigenlijk heb je sowieso problemen als je niet doet wat ik vraag.

Oh en luister vooral niet naar Valentine Ingram en maak het hem moeilijk. Heaven liefje kan je iedereen die dat doet extra voordelen en punten geven okay thanks love.

zlwoAXS.jpg

kkP1InV.gif & tZTqqqn.gif & 0ahoMsC.gif & HtcnRCZ.gif&dO4fmGg.gif&g1CbtbD.gif
QOBTSLJ.pnghSfDiMF.png0xeucGs.png

PqARzkX.png

– ̗̀

#9 OFFLINE   Enjolras Sauveterre

Enjolras Sauveterre

Fun is such a bourgeois concept

• Afdelingshoofd Zwadderich

• 30 Posts
  • 22 Topics
  • Naam:Catherina

• Personagedossier
  • IC leeftijd:Forever 25
  • IC Burgelijke Staat:Married to the revolution
  • Beroep:Geest

Gepost maandag 5 juni 2017, 14:52

Lieve zwadderaars en huffelpufs, maar vooral zwadderaars, want die zijn leuker (excuse u),

Dit is een mededeling om jullie te vertellen dat huffelpuf en zwadderich vanaf nu samen gaan werken. Wees dus vriendelijk tegen elkaar en werk samen. Samen hebben we ambitie en trouw. We zijn één familie! Samen staan we sterk tegen potentiële onderdrukkers en mensen die vinden dat regels bestaan!

Enjolras Sauveterre en Laurelle Ryder (en Tristan Johnson)

Gesproken door Enjolras, geschreven door Laurelle

OOC:
Enjolras en Laurelle vinden het irritant dat hun leerlingenkamers niet gewoon open zijn voor elkaar dus vanaf nu doen ze alsof zwadderich en huffelpuf één afdeling is. Dat is het niet. Ze zijn idioten. Maar iedereen is welkom om mee te doen!

PS. Slytherin is still the best.

Mijn posts worden niet nagekeken.
Bta5ksx.gif
kAb3DkR.pngyTlPorf.png0QM8MsK.png

#10 OFFLINE   Laurelle Ryder

Laurelle Ryder
  • Afdelingshoofd Huffelpuf

• 67 Posts
  • 40 Topics

• Personagedossier
  • IC Burgelijke Staat:Anne Boleyn got beheaded when she gave a man head, so no, thanks

Gepost maandag 5 juni 2017, 14:54

OOC:
PPS: Huffelpuf is beter. <3

I love my grandma Gianna <3

yYyDNN7.jpg

#11 OFFLINE   Irwin Foulkes-Davenport

Irwin Foulkes-Davenport
  • IC Leraar

• 62 Posts
  • 11 Topics

Gepost vrijdag 9 juni 2017, 16:16

Beste leerlingen, 

Op 12 januari vangen de lessen Verzorging van Fabeldieren weer aan. Jaar 3, 4 en 6 kunnen naar de reguliere lesplek buiten komen. Jaar 5 en 7 zie ik graag na de lunch in de Hal, vanwege de beloofde sneeuwval in de middag. U wordt vriendelijk doch dringend verzocht om geen sieraden om te hebben. 

Bij voldoende interesse verzorg ik graag een proefles voor de jaren 1 en 2. Hiervoor kunt u zich intekenen bij mijn kantoor.

Was getekend,

Prof. Irwin Foulkes-Davenport

NB: Fabeldieren betekenen full-time ellende, en wegens mijn universiteitsbaan ben ik hier niet full-time aanwezig. Ik zoek derhalve 2 a 3 assistenten. Assistenten mogen uit elk leerjaar komen. Affiniteit met Fabeldieren is een pre maar niet nodig: affiniteit met geld kan ook een prima motivatie zijn. Assistenten ontvangen een kleine vergoeding en kunnen, mits bekwaam, rekenen op verdere loopbaansteun in mijn vakgebied. 

OOC:
Hoiiii, er zijn dus weer Fabeldieren lessen! Ga maar naar het board op het terrein en daar kun je ze vinden. Ik ben van plan er elke twee weken te posten.

Wat betreft de assistenten: ik maak ook nog een Connecties topic, of je kunt me even aanspreken op Skype.

Deze post is bewerkt door Irwin Foulkes-Davenport: vrijdag 9 juni 2017, 16:16

#12 OFFLINE   Alannis Johnson

Alannis Johnson

What can't we face if we're together?

• Huffelpuf Derdejaars

• 57 Posts
  • 5 Topics
  • Naam:Nina

• Personagedossier
  • IC leeftijd:13
  • IC Burgelijke Staat:Catching Fireflies
  • Beroep:Student
  • Zwerkbalpositie:Toeschouwer

Gepost vrijdag 9 juni 2017, 17:11

Uhm, hallo!

Alannis Johnson hier. Ik ben vanaf eh, nu weer Klassenoudste van Huffelpuff! Of Zwadderpuff? Ik snap het niet helemaal. Hoe dan ook, ik zal proberen heel erg mijn best te doen! Dankjulliewel.

OOC:
Dream is IC Klassenoudste, hoera!

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding Geposte afbeelding Geposte afbeelding

0 personage(s) lezen dit topic

0 personages, 0 gasten, 0 anonieme wezens