Ga naar inhoud

Welkom op Pumpkins & Parchment RPG! - Een RPG uit een Magisch Verleden

Waan je in een wereld van historie en magie, van stoffige vellen perkament en sprankelende toverdranken, van donkere kerkers en flitsende duellen. Welkom in de wereld van Pumpkins & Parchment!

Houd je van schrijven? Heb je ook gedagdroomd bij een wereld als die in Harry Potter? Beleef deze wereld, tegen het decor van een industrialiserend Engeland, waar alles mogelijk lijkt te zijn, en misschien ook is...

Schrijf je snel in!

Guest Message by DevFuse

Foto

OOC Zweinstein Mededelingen

• Please log in to reply
9 antwoorden op dit topic

#1 OFFLINE   Evangeline Lennox

Evangeline Lennox

Having a soft heart in this cruel world is courage, not weakness

• Admin

• 709 Posts
  • 96 Topics
  • Naam:Irene

• Personagedossier
  • IC leeftijd:18
  • IC Burgelijke Staat:Depends on whos asking
  • Beroep:Dromenvanger & Decorschilder voor The Manour
  • Zwerkbalpositie:Ondersteboven

Gepost maandag 20 maart 2017, 17:02

Alle OOC mededelingen die over Zweinstein gaan, zullen hier worden geplaatst 

De laatste mededeling: 

Omdat ik een vergeetachtige muts ben deze week, nog een verlate mededeling!

Op 15 maart is het nieuwe schooljaar weer begonnen. Dat betekent dat alle leerlingen weer naar Zweinstein vertrekken en het tijd is voor het openingsfeest, dat we dit jaar door een kleine storing vieren in.. het donker! 

Veel postplezier <3

a1fcd1e9-4245-4eca-856a-95fd9395772e_zps

6VlpnNO.gif ~ griffoendor.png ~ M6XNOKU.gif ~ m9VsO1s.gif ~ oMoid9I.gif ~bT10cuo.gif ~QPv0GX5.gif ~ griffoendorklassenoudste.png ~ cvPDtKO.gif

VBvFKwj.png QtWIM3j.png

#2 OFFLINE   Evangeline Lennox

Evangeline Lennox

Having a soft heart in this cruel world is courage, not weakness

• Admin

• 709 Posts
  • 96 Topics
  • Naam:Irene

• Personagedossier
  • IC leeftijd:18
  • IC Burgelijke Staat:Depends on whos asking
  • Beroep:Dromenvanger & Decorschilder voor The Manour
  • Zwerkbalpositie:Ondersteboven

Gepost donderdag 18 mei 2017, 15:55

*
POPULAIRE POST!

Hallo allemaal <3 

Ik ben.. ha, nog steeds dezelfde zwarte kleur. Maar er is wel iets veranderd. Yoni (Julian Hale) heeft besloten te stoppen als Hoofdmonitor van Griffoendor. Graag zou ik haar via deze weg meteen even willen bedanken voor alle jaren in de Griff crew en de tijd die ze er in heeft gestopt <3 

Dit betekent ook dat er een nieuwe Hoofdmonitor komt en thats... me! wow die hadden jullie vast niet aan zien komen

Speciaal voor deze gelegenheid even een dansende banaan: 

170422_dancing_banana.gif

IC zal er overigens niets veranderen, want Eva was al IC Hoofdmonitor en ze zal dus gewoon Hoofdmonitor blijven. (Maar volgend jaar zitten jullie opgescheept met Blanche mwahaha, red jezelf alvast)

Liefs, 

Irene 

a1fcd1e9-4245-4eca-856a-95fd9395772e_zps

6VlpnNO.gif ~ griffoendor.png ~ M6XNOKU.gif ~ m9VsO1s.gif ~ oMoid9I.gif ~bT10cuo.gif ~QPv0GX5.gif ~ griffoendorklassenoudste.png ~ cvPDtKO.gif

VBvFKwj.png QtWIM3j.png

#3 OFFLINE   Alasdair Clerval

Alasdair Clerval
  • Zwadderich Tweedejaars

• 13 Posts
  • 3 Topics

Gepost vrijdag 19 mei 2017, 21:24

Hallo!

Ik ben niet goed in mededelingen schrijven, dus ik doe Irene maar na, maar ik ga stoppen als hoofdmonitor van Zwadderich. Ik vond het heel leuk om best wel heel lang gedaan te mogen hebben, maar ik heb het op het ogenblik heel druk en ik ben niet zo goed in mijn vrije tijd dan besteden aan actief zijn op P&P. Hopelijk lukt dat beter als dat niet verplicht is. Ik blijf dus wel gewoon want jullie zijn veel te fantastisch <3

Renske

#4 ONLINE   Alexis Eversly

Alexis Eversly

A constellation hidden in the dark

• Admin

• 732 Posts
  • 329 Topics
  • Naam:Gianna

• Personagedossier
  • IC leeftijd:26
  • IC Burgelijke Staat:There aren't any laws against marrying your ex-husband.
  • Beroep:Ambtenaar Potsierlijk Patentbureau / Schoolinspecteur

Gepost vrijdag 19 mei 2017, 22:48

Hallo iedereen!

Ik wil even een IC tijdlijn posten voor hoe het zit met de kerstvakantie!

Vrijdag 18 december
's Avonds is de kerstviering! Die dag zelf zijn er nog gewoon lessen.

Zaterdag 19 december
Degenen die naar huis gaan, reizen met de trein richting Londen naar huis.

Donderdag 24 december
Kerstavond en het debutantenbal!

Zondag 3 januari 1836
Degenen die naar huis zijn gegaan, reizen nu terug naar Zweinstein

Maandag 4 januari 1836
De lessen beginnen weer!

Qua onze planning is de kerstvakantie nog niet begonnen, maar iedereen staat natuurlijk vrij om alvast topics te openen die zich tijdens de kerstvakantie afspelen! Ik wilde alleen even een schema posten omdat ik al meerdere vragen heb gehad over de IC kerstvakantie.

Reminder to myself I love Margaux, even when she's driving me insane, even when she's being dramatic over nothing and even when she's being a fuckboy.

yVUNAEe.png

Georgia Hazel Eversly is geboren op 19 april 1833 en is nu 2 jaar en 9 maanden oud.
Ze kan nu heel veel verschillende emoties laten zien.

Christian Desmond Eversly is geboren op 31 maart 1835 en is nu 10 maanden oud.
Dat hij nu het woord 'nee' begrijpt, betekent niet dat hij er naar luistert.

#5 OFFLINE   Valentine Ingram

Valentine Ingram
  • Zwadderich Klassenoudste

• 373 Posts
  • 15 Topics

Gepost zondag 21 mei 2017, 16:16

*
POPULAIRE POST!

Wow, ik ben al heel lang niet meer cursief geweest. Anyway, zoals jullie links van me kunnen zien, ben ik aangenomen door de Zwadderich crew! Dit is heel fijn, want ik kan nooit ontslagen worden, want als ik ontslagen word, ga ik Cath ontslaan <3

Maar ietsjes uitleg over de IC situatie: door Pippa is Daniella ontslagen als klassenoudste ergens eind november en toen heeft Valentine in december haar oude badge gekregen <3

Dit vindt Daniella als goed vriendinnetje natuurlijk fantastisch en ze gunt het Valentine ontzettend.

6eisUjv.png

Valentine heeft twee verschillende kleuren ogen: zijn rechteroog is helemaal blauw, zijn linkeroog is deels bruin.

#6 OFFLINE   Hadewich Stone-Wayne

Hadewich Stone-Wayne
  • Ravenklauw Vijfdejaars
  • 7 Posts
  • 9 Topics

Gepost donderdag 1 juni 2017, 12:37

Hallo allemaal,

Ik ben van plan een studiegroep te starten in de bibliotheek voor alle leerlingen van alle leerjaren plus afdelingen. Ik zou het leuk vinden dat jullie mee kan doen met jullie karakters.

Jullie kunnen aanmelden bij mij op Skype of privé bericht sturen

Ik hoop dat een leuk idee is

Met vriendelijk groet,

Michelle

#7 OFFLINE   Leander Avery

Leander Avery

He's beauty, he's grace, he'll punch you in the face

• Zwadderich Hoofdmonitor

• 40 Posts
  • 10 Topics

• Personagedossier
  • IC leeftijd:Totally not 23
  • Beroep:Agent Magisch Arrestatie Team, ahum, leerling, natuurlijk

Gepost donderdag 8 juni 2017, 16:45

*
POPULAIRE POST!

Hi there, dit is al like eventjes bekend enzo maar school is like slowly stabbing me???

Anyways! Zoals jullie kunnen zien ben ik nu officieel OOC HM! Which is awesome, amirite? Ik zal mijn best doen om PP langzaam over te nemen, dus sluit je nu bij mij aan voor het te laat is. Or I will fight u. Okay, kidding. Ik zal mijn best doen okay? <3

Thank y’all so much <3

Love, Marije

PS: Dit was zo’n saaie mededeling, sorry.

PPS: Shoutout to Renske, thank you so much for everything you’ve done for Slytherin <3

Geposte afbeelding

#8 ONLINE   Alexis Eversly

Alexis Eversly

• Admin

• 732 Posts
  • 329 Topics

• Personagedossier

Gepost woensdag 14 juni 2017, 17:18

Hoi! Ja, ik heb een IC leraar nodig.

Anyway, binnenkort is het alweer Ic Februari en natuurlijk hebben wij zoals altijd wat bedacht voor Valentijn! Namelijk dat er Ic een vragenlijst wordt opgesteld die alle leerlingen in moeten vullen. En dan krijgen ze te horen met wie ze de meeste antwoorden gelijk hebben en wie dus overduidelijk hun soulmate is!

Oké, ten eerste een paar instructies:
- Je stuurt de antwoorden op per uil naar dit account! Gelieve de antwoorden van al je personages in één uil te zetten, voor de overzichtelijkheid. Maar de antwoorden per uil sturen is zodat je niet kunt valsspelen <3
- Antwoord wat je karakters zouden kiezen! En probeer er ook niet te lang over te twijfelen, het is niet bepaald een hoogwaardige test, dus neem niet de moeite om heel filosofisch antwoord te geven. Mag wel, overigens.
- Je hebt tot en met 26 juni om de vragenlijst in te sturen! Op 29 juni komt de uitslag.
- En natuurlijk komt er ook een feest, maar die wordt op 29 juni gepost.
- En zoals altijd: je bent niet verplicht mee te doen. Het is leuk als zoveel mogelijk mensen meedoen, maar als je liever niet zoiets doet met je karakters is dat prima. En van mij mag je ook bepalen om niets in te sturen, maar wel te zeggen dat je karakter aan die was gekoppeld (met overleg, zodat het geen godmod is).

De lijst is onder de spoiler-tag, veel plezier!
Spoiler

Also, shout out naar Margaux.

Reminder to myself I love Margaux, even when she's driving me insane, even when she's being dramatic over nothing and even when she's being a fuckboy.

yVUNAEe.png

Georgia Hazel Eversly is geboren op 19 april 1833 en is nu 2 jaar en 9 maanden oud.

#9 ONLINE   Alexis Eversly

Alexis Eversly

• Admin

• 732 Posts
  • 329 Topics

• Personagedossier

Gepost vrijdag 23 juni 2017, 14:34

Hallo iedereen!

Vanwege het feit dat ik het werk wat Valentijn kost enorm heb onderschat (zie de mededeling hierboven) heb ik besloten de deadline naar voren te brengen! Je kunt nu nog vragenlijsten insturen tot maandag 26 juni. Dat geeft me iets meer te tijd om alles te regelen.

Wil je het daarna pas insturen, heb je pech, want dan kan ik je gewoon niet matchen.

Alvast bedankt!

yVUNAEe.png

#10 ONLINE   Nicholas Seymour

Nicholas Seymour

It's a pirate's life for me!

• Griffoendor Klassenoudste

• 6 Posts
  • 5 Topics
  • Naam:Nina

• Personagedossier
  • IC leeftijd:11
  • IC Burgelijke Staat:Ready for adventure! ...er, no, not that kind.
  • Beroep:Adventurer, soon to be pirate.

Gepost vrijdag 23 juni 2017, 21:30

*
POPULAIRE POST!

BOW TO ME!

Oké, grapje. Hallo! Daar ben ik weer! ...oké, het is al best wel een tijdje geleden dat jullie mij hier voor het laatst zagen, but it counts! I've been here before and now I'm BACK! 

De Griff Crew was me stiekem toch nog niet zat en ik hen natuurlijk ook niet en aangezien ik ein-de-lijk weer een beetje actief begin te worden (keep up the good work @ me), kom ik hen en jullie allemaal weer lastigvallen! Oké, oké. Ik zal het wel even duidelijk zeggen. Ik ben weer Klassenoudste van Griffoendor! Hooray! Ik heb er weer ontzettend veel zin en ga natuurlijk ontzettend mijn best doen, hihi.

Liefs,

Nina

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Nicky spreekt met een zwaar Welsh accent.

Geposte afbeelding

0 personage(s) lezen dit topic

0 personages, 0 gasten, 0 anonieme wezens