Jump to content
Evangeline Lennox

Vragen, suggesties, foutjes en errors

Recommended Posts

Heb je een prangende vraag?

Werkt er iets op de site niet naar behoren?

Of heb je een leuke suggestie/voorstel dat je graag kwijt wil?

Dan ben je in het juiste topic! Hier kan je al je vragen stellen over de rpg, alle foutjes melden die je terug vind in het board en voorstellen indienen. Een crewlid zal dan zo snel mogelijk proberen te antwoorden. Als je het liever niet in dit topic kwijt wil, dan mag je ook één van de crewleden aanspreken op skype. 

Ik kon niet vinden of hij MV of VTP moet zijn, dus ik heb gegokt op MV. Laat maar weten als ik het moet veranderen!

@@Julian Hale ik heb je post even verplaatst omdat dit het vragentopic is!

Maar in principe ligt dat aan jezelf, wanneer je het ene wilt gebruiken of het andere. Als je een karakter voor één topic wilt gebruiken zou ik Tijdelijk Karakter gebruiken, maar mocht je een karakter vaker willen gebruiken, dan kun je beter voor Plotkarakter gaan. Je bent echter niet verplicht om op een bepaald moment een Plotkarakter te gebruiken.

Ja, je mag een nieuw karakter aanmaken voor Plotkarakters, maar daarvoor moet hij inderdaad wel een goedgekeurd personagedossier hebben en dat gaat op dezelfde manier als een normaal personagedossier!

Als je aangeeft dat je PD klaar is om nagekeken te worden, geef dat dan wel even aan dat het om een plotkarakter gaat, dan kunnen we het direct goed instellen!

Bij precies dezelfde plek waar je het zou doen bij een normaal karakter! Dus Zweinstein voor Zweinstein-karakters, Buitenwereld voor Buitenwereld-karakters.

Bedoel je te vragen of plotkarakters op inactief worden gezet? Want nee, het hele doel van plotkarakters is juist dat ze niet zomaar op inactief worden gezet, zodat mensen meer tijd hebben voor hun plots zonder dat ze zich druk hoeven te maken om andere topics. Dat staat duidelijk in de uitleg vermeldt!

Ik wil voor mijn nieuw personage een SE aanvragen, een eigenschap dat hij al bezit van reeds bij de geboorte. Dat personage is ook echter een drieling en de andere twee hebben dus ook die SE. Kunnen wij die eigenschap met 1 aanvraag doen met 1 voorbeeldpost waarin de drie personages in verwerkt wordt of moeten dit drie verschillende aanvragen zijn met drie verschillende posts? Zijn er regels voor groepsaanvragen?

De aanvraag zelf mag hetzelfde zijn, maar er moeten wel drie verschillende voorbeeldposts komen, zodat we kunnen zien hoe alle karakters er mee om gaan!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.