Jump to content

Vijfde t/m Zevende Verdieping

Sign in to follow this  

Subforums

  1. Verweer tegen de Zwarte Kunsten

    Vijfde Verdieping

     

    Een perfecte plek om alles te leren wat je nodig hebt om je in het dagelijks leven te beschermen tegen Duistere Tovenaars. Of om je te beschermen tegen pestkoppen, die ook nog wel eens op Zweinstein rondzwerven.

    24
    posts
  2. Atelier

    Zesde Verdieping

     

    Tekenen, schilderen, boetseren, alles wat je met je handen doet kan hier! Hier worden ook de kunstlessen gegeven.

    14
    posts
  3. Griffoendor IC Leerlingenkamer

    Zevende Verdieping.

     

    Wie dapper (en sportief) genoeg is om iedere dag naar deze verdieping te klimmen, mag zich een ware Griffoendor noemen. Zet je bij het haardvuur en geniet van de gezellige drukte die binnen de rode afdeling heerst. Huiswerk maken tussen deze bende grappenmakers en helden is niet altijd vanzelfsprekend. Gelukkig kan je in de slaapzalen tot rust komen na een lange dag dames in nood redden. Of heren, uiteraard.

    32
    posts
  4. Dreuzelkunde

    Zevende Verdieping

     

    Alles wat zij niet zijn ben jij. Krachtig, magisch… Maar hier leer je hoe je alles zonder die magie moet doen. Helemaal zelf schoonmaken? Spelletjes waar je nog nooit van gehoord hebt? Alles kom je hier te weten over het leven van Dreuzels.

    19
    posts
  5. Etiquette

    Zevende Verdieping

     

    Eerst een buiging maken en daarna pas iemand begroeten. Nooit handen schudden met jongens en altijd beleefd zijn. Alle regels over hoe je je moet gedragen leer je in deze lessen.

    5
    posts
  6. Geestenstudies

    Ook bekend als: "Waarom geesten beter zijn dan mensen."

    • No posts here yet
  7. IC Lerarenkamer

    Zevende Verdieping

     

    De plek waar leraren rondhangen om te roddelen, vergaderen, na te kijken... of waar ze het ook voor willen gebruiken. Je weet het immers nooit met de leraren!

    27
    posts
Sign in to follow this  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×